• info@bakanturizm.com
  • (0216) 622 68 11 (pbx)
Kalite Politikası

Kalite Politikası

Bakan Turizm, gerçekleştirdiği faaliyetlerde, kurmuş olduğu Kalite Yönetim Sistemini etkin olarak aşağıdaki esaslara göre gerçekleştirmeyi amaçlamaktadır;

Şirket prensiplerine ve kurumsal kimliğine bağlı hareket ederek,

Kalitenin ulaşılması gereken bir hedeften ziyade, devamlı gelişme ve süreklilik göstermesi gereken bir süreç olduğu inancını tedarikçilerimizden müşterimize kadar uzanan herkesin benimsenmesini sağlayarak, Toplam Kalite Bilincini yerleştirmek

Müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz ile karşılıklı işbirliği ve güven içerisinde çalışarak verimliliğimizi artırmak,

Sektörümüzdeki yenilik ve gelişmeleri takip etmek,

Bütün çalışanların aktif katılımı ile tüm kaynakların en verimli şekilde kullanılmasını sağlamak,

Verilen hizmetlere ilişkin sistematik yapılar kurmak, bu yapıları sürekli iyileştirerek kaliteyi ölçülebilir kılmak,

Güvenli, sağlıklı, konforlu ve yeterli hizmet ortamları ile çalışanlara paydaşlara huzurlu bir ortam sunmak,

Sorunları görüp uygun, doğru, ekonomik ve hızlı çözümler üretmek, uygulamak,

İş sağlığı ve güvenliğini öncelikli hale getirmek,

Kalite yönetim sisteminin şartlarına uyma ve etkinliğin sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.